Najczęściej zadawane pytania – czyli co warto wiedzieć przed i po skoku ;-)

faq_small-copy

FILMY / ZDJĘCIA / KAMERY
3.1.1 Czy skok można nagrywać swoją kamerą?
3.1.2 Ile kosztują filmy ze skoków?
3.1.3 Czy filmy z mojego skoku mogą służyć do celów komercyjnych?
3.1.4 Czy filmy ze skoków są dodatkowo obrabiane?
3.1.5 Kiedy dostanę swoje filmy ze skoku?
3.1.6 Jakimi kamerami nagrywany jest skok?
3.1.7 Gdzie są kamery podczas skoku, czy można wybrać jak się chce być nagrywanym?
3.1.8 Na stronie nie mogę dokupić opcji filmowania – jak inaczej mogę to wykupić?
3.1.9 Czy mogę wejść/wjechać na górę ze swoim telefonem lub aparatem?
3.1.10 W dniu skoku nie kupiłem filmu, czy mogę zrobić to innego dnia po skoku?

 

 

SKOKI / TANDEMY
3.2.0 Czy można skakać we dwie osoby na raz?
3.2.1 Jak dostaję się na szczyt obiektu?
3.2.2 Skoki w pakietach, kto może z tego skorzystać?
3.2.21 Czy możliwe są akrobacje podczas skoku?
3.2.22 Jak mogę zostać świadomym skoczkiem?

 

 

TERMINY / REZERWACJE / WAŻNOŚĆ SKOKU / ODWOŁANIA
3.2.3 Ile trwa sezon skoków?
3.2.4 Gdzie mogę sprawdzić terminy skoków?
3.2.5 Czy w tygodniu mogę oddać skok?
3.2.6 Ile ważny jest mój skok?
3.2.7 Kupiłem skok – do kiedy muszę go zarezerwować?
3.2.8 Mam inną datę ważności a na voucherze a inną na przelewie, która więc się liczy?
3.2.9 Wypełniam formularz rezerwacyjny, co mam wpisać w pole „KUPON”?
3.2.10 Co znaczą dane kolory w grafiku z rezerwacjami?
3.2.11 Kiedy mogę się dowiadywać czy skoki w danym dniu się odbędą?
3.2.12 Czy w przypadku odwołania skoków  ze względu na pogodę terminy skoków są przekładane?
3.2.13 Jeśli termin zostanie odwołany z przyczyn niezależnych – jak się o tym dowiem?
skoczny?
3.2.14 Czy jeśli odwołacie dzień i dostanę taką informację jest szansa, że ten dzień będzie jeszcze 3.2.15 Chcę skoczyć ale nie widzę, że tego dnia nie ma już miejsc – da się mnie gdzieś wcisnąć?
3.2.16 Czy terminy w grafiku czasem się zwalniają?
3.2.17 Bardzo chciałbym skoczyć w jednym konkretnym dniu – ale nie ma już wolnych miejsc – czy możecie mnie powiadomić kiedy w tym dniu zwolni się jakieś miejsce?
3.2.18 Kiedy skoki mogą być odwołane?
3.2.19 Mój skok został odwołany – co teraz?
3.2.20 Zarezerwowałem skok ale nie stawiłem się w dniu jego wykonania – nie powiadomiłem też obsługi o tym, że mnie nie będzie, co teraz?
3.2.21 Do kiedy mogę zrezygnować z terminu skoku nie ponosząc przy tym konsekwencji finansowych?
3.2.22. Czy mogę zarezerwować termin i zapłacić za skok na miejscu?
3.2.23 Chcę zarezerwować skok na 3 osoby – mam jedno potwierdzenie przelewu – jak mam wypełnić formularz rezerwacyjny?
3.2.24 Chcę zrobić komuś prezent, czy muszę podawać jego dane?

 

 

LIMITY WAGOWE, WIEKOWE, ZDROWOTNE, OBOSTRZENIA
3.3.0 Jaki jest limit wagi skoczka?

3.3.1 Jaki jest limit wieku skoczka?
3.3.2 Jestem po operacji na kręgosłup(lub innej), mam problemy zdrowotne czy mogę wykonać skok?
3.3.3 Czy są dopuszczalne skoki „po jednym piwku”.
3.3.4 Jeśli instruktor twierdzi, że jestem pod wpływem alkoholu a nie jestem – jak to mogę udowodnić?

 


VOUCHERY / PRZELEWY / WPŁATY / ZWROTY
3.4.1 
jak wyglada voucher
3.4.2 jak zamówić voucher
3.4.3 Czy jeśli mam voucher muszę pokazać potwierdzenie przelewu?
3.4.4 Jeśli mam voucher a nie mam potwierdzenia przelewu jak mogę zarezerwować skok?

3.4.5 Voucher jest prezentem dla innej osoby – czy można na voucherze umieścić dedykację?
3.4.6 Chce kupić skok na Dream Tower i na Stadionie – czy mogę wykonać jeden przelew?
3.4.7 Kupiłem skok ale okazał się to nietrafiony prezent – czy i kiedy mogę dokonać zwrotu?
3.4.8 Kupiłem pakiet skoków (dwa lub trzy) ale chciałbym dokonać zwrotu opłaty za jeden z tych skoków, czy jest to możliwe?

3.4.9 Kupiłem skok u państwa partnera ale kończy się jego ważność – jak mogę przedłużyć skok?
3.4.10 Minęła mi data ważności skoku – nie zdążyłem go wykorzystać a jest już po terminie – czy znajdzie się jakieś rozwiązanie?
3.4.11 Czy jest możliwość wysłania vouchera pocztą lub odbioru osobistego?
3.4.12 Kupiłem u Państwa na stronie skok, wykonałem przelew i do dzisiejszego dnia nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu – co dalej?

 

KOSZULKI DREAM JUMP
3.6.1 Gdzie mogę zakupić koszulkę Dream Jump?

 

ZNIŻKI STAŁE I OKRESOWE
3.6.2 Gdzie na stronie znajdę dostępne zniżki?
3.6.3 Jakie są zniżki dla osób które oddają krew i posiadają legitymacje honorowego krwiodawcy?
3.6.4 Kto może skorzystać z promocji zniżki dla HDK?
3.6.5 Czy nie będąc HDK mogę wykupić skok takiej osobie?

 

 

FILMY / ZDJĘCIA / KAMERY

 

3.1.1 Czy skok można nagrywać swoją kamerą?
Tak ale są pewne warunki. Podstawowy i najważniejszy – aby móc nagrywać skok swoją kamerą trzeba przed skokiem wykupić u nas opcję nagrywania filmów – wówczas skoczek dostaje od nas dwa filmy nagrywane naszymi kamerami i w tej cenie może też dodatkowo używać swojego sprzętu. Jeśli chce mieć kamerę ze sobą podczas wykonywania takiego skoku – kamera musi być umieszczona na skoczku w taki sposób aby nie trzymać jej w rękach – konieczny jest uchwyt na nogę, rękę, głowę.

 


3.1.2 Ile kosztują filmy ze skoków?
Stadion Wrocław – 50 zł za pakiet dwóch filmów
Dream Tower Głogów – 150 zł za pakiet dwóch filmów + pakiet zdjęć z góry wieży ze skoczkiem.

 

3.1.3 Czy filmy z mojego skoku mogą służyć do celów komercyjnych?
Wszystkie filmy u nas nagrywane NIE MOGĄ służyć do celów komercyjnych lub promowania innych firm czy instytucji. W celu wykorzystania filmów ze skoków do celów komercyjnych obowiązuje inny cennik. W sprawie wykorzystania materiału komercyjnie – najpierw zapytaj nas o szczegóły.

 

3.1.4 Czy filmy ze skoków są dodatkowo obrabiane?
Skoczek dostaje kompletny materiał od włączenia do wyłączenia kamer. Dream Jump nie ingeruje w jakość i treść materiału, nie modyfikuje go w żadnym stopniu oraz nie dodaje żadnych efektów.


3.1.5 Kiedy dostanę swoje filmy ze skoku?
Filmy zgrywane są do 20 minut po skoku na nośnik klienta. Może to być pendrive o odpowiedniej pojemności, karta SD, MicroSD, pamięć telefonu lub inny nośnik, który można podłączyć pod port USB. Dream Jump nie nagrywa skoków na płytach CD lub DVD. Jeśli skoczek nie dysponuje przenośnym nośnikiem danych istnieje możliwość wysyłki filmów na podany email poprzez serwis wetransfer – warunkiem jest podanie prawidłowego adresu email skoczka w trakcie wizyty u nas.

 

3.1.6 Jakimi kamerami nagrywany jest skok?
Kamery, które posiadamy na naszych obiektach to wysokiej jakości kamery GoPro 4 Black i Silver przeznaczone do dynamicznych ujęć. Każdy skok nagrywany jest z dwóch ujęć.

 

3.1.7 Gdzie są kamery podczas skoku, czy można wybrać jak się chce być nagrywanym?
Na naszym obiekcie mamy standardowy sposób mocowania kamer podczas skoku – nie ma możliwości wyboru gdzie ma być kamera.
Stadion Wrocław: pierwsza kamera jest na ramieniu od plecaka GoPro – cały czas nagrywa skoczka podczas skoku, druga kamera jest na wysięgniku wysuwanym podczas skoku.
Dream Tower Głogów – pierwsza kamera jest na ramieniu od plecaka GoPro – cały czas nagrywa skoczka podczas skoku, druga kamera jest przyczepiona do liny do której jest podczepiony skoczek tak aby nagrywać cały jego lot oraz całą jego posturę.

 

3.1.8 Na stronie nie mogę dokupić opcji filmowania – jak inaczej mogę to wykupić?
Można to zrobić na dwa sposoby – przelewem bezpośrednio na nasze konto wpłacając odpowiednią sumę za nagrywanie a w polu tytułem wpisać „Film Dream Tower” lub „Film Stadion” – potwierdzenie przelewu za nagrywanie należy mieć ze sobą w trakcie wizyty u nas i okazać naszemu pracownikowi. Drugi sposób to zapłata na miejscu przed skokiem w takcie wizyty u nas. Można wtedy opłacić gotówką lub kartą(płatność z terminala). Pakiet filmów na Stadion Wrocław kosztuje 50 zł. Pakiet filmów na Dream Tower kosztuje 150 zł.

 

3.1.9 Czy mogę wejść/wjechać na górę ze swoim telefonem lub aparatem?
Na wszystkie nasze obiektu obowiązuje nakaz zostawienia wszystkich zbędnych rzeczy na dole przed ubraniem w uprząż. Skoczek przede wszystkim musi zostawić:
-pasek od spodni
-zegarek
-naszyjniki i wisiorki
-kolczyki wiszące, okrągłe
-nie może mieć w ustach gumy do żucia
-obrączki, pierścionki, sygnety
-telefon komórkowy
-klucze, breloki
-każdy inny luźny element, który może wypaść w trakcie wjazdu/wejścia na górę oraz taki, który może wypaść podczas skoku.

 

3.1.10 W dniu skoku nie kupiłem filmu, czy mogę zrobić to innego dnia po skoku?
Tak. Twoje filmy ze skoku przechowane są w naszej bazie danych. Przechowujemy je tak długo jak to tylko możliwe. Jeśli w późniejszym terminie chcesz kupić nagrania swojego filmu powinieneś przelać odliczoną kwotę na nasze konto(w zależności od obiektu z którego taki skok wykonywałeś) a następnie wysłać do nas potwierdzenie przelewu podając datę Twojego skoku, obiekt, na którym skakałeś oraz Twoje imię i nazwisko. Pracownik po odszukaniu Twojego filmu wyśle go na adres email zwrotny, z którego dostaniemy potwierdzenie. Filmy wysyłamy przez serweis wetransfer.

 

SKOKI / TANDEMY
3.2.0 Czy można skakać we dwie osoby na raz?
Nie można, skoki wykonywane są w kolejności jeden po drugim. Skoki kupione w pakiecie (2 lub 3 skoki) również wykonywane są jeden po drugim.

 

3.2.1 Jak dostaję się na szczyt obiektu?
Stadion Wrocław: na początku wjeżdżamy windą na czwarte piętro, następie wychodzimy na trybuny i schodami wchodzimy na najwyższy rząd a ostatnim etapem dostania się na dach jest wejście po 10 metrowej drabinie.
Dream Tower Głogów: na górę obiektu wjeżdżamy windą, transport osób trwa 7 minut. Można wjeżdżać we dwie osoby.

 

3.2.2 Skoki w pakietach, kto może z tego skorzystać?
Na stronie mamy zniżkowe opcje przy zakupach skoków dla 2 lub 3 osób. Pakiet ten jest bardzo elastyczny – może z niego skorzystać jedna osoba skacząc np 3x ale mogą z tego pakietu skorzystać też trzy różne osoby a nawet w trzech różnych terminach.

3.2.21 Czy możliwe są akrobacje podczas skoku?
Układ Dream Jump umożliwia wykonywanie wszelkich akrobacji w trakcie skoku jednak ze względów bezpieczeństwa skoki naszych klientów odbywają się kontrolowane przez instruktora – taki skok wykonuje się skacząc na nogi lub w pozycję „na płasko” – salta oraz pozostałe wszelakie akrobacje nie są dopuszczalne podczas pierwszych kilkunastu skoków. Nasi instruktorzy mają kilkaset a nawet kilka tysięcy wykonanych skoków Dream Jump dzięki czemu mogą w pełni korzystać z udogodnień naszego układu.

 

3.2.22 Jak mogę zostać świadomym skoczkiem?
Świadomość zdobywa się szkoleniem, praktyką i systematycznością. Kilka razy do roku prowadzimy Warsztaty Swobodnego Lotu podczas których uczymy naszych rekrutów panowania nad własnym ciałem podczas lotu, kontroli gestów i ruchów, świadomego skakania oraz podstawowych akrobacji.

 

 

TERMINY / REZERWACJE / WAŻNOŚĆ SKOKU / ODWOŁANIA
3.2.3 Ile trwa sezon skoków?
W zależności od naszych obiektów:
Stadion Wrocław – tu sezon trwa cały rok, skoki odbywają się we wszystkie pory roku.
Dream Tower Głogów – sezon skoków trwa od wiosny do jesieni – w miesiącach nie da się tego podać gdyż zależy to od pogody. Przeważnie zaczynamy już od weekendu majowego a kończymy w listopadzie.

 

3.2.4 Gdzie mogę sprawdzić terminy skoków?
Terminy skoków dla obu obiektów są podane na naszej stronie w zakładce /Rezerwacja/ – każdy ma dostęp do tej podstrony i może sprawdzić dostępność terminu w każdym momencie.
Jeśli chodzi o Stadion Wrocław to skaczemy cały rok ale terminy podajemy maksymalnie z miesięcznym wyprzedzeniem ze względu na imprezy, które się tam odbywają – jeśli na Stadionie są imprezy masowe(mecze) – skoki się nie odbywają.
Dream Tower Głogów – staramy się podawać terminy na najbliższe dwa miesiące.

 

3.2.5 Czy w tygodniu mogę oddać skok?
Na Stadion Wrocław skaczemy tylko w weekendy za wyjątkiem imprez masowych – w tygodniu skoki nie są możliwe. Na Dream Tower Głogów skaczemy głównie w weekendy, dodatkowo w okresie wakacyjnym skoki można wykonywać w piątki.

 

3.2.6 Ile ważny jest mój skok?
Skok jest ważny rok czasu liczony od daty zakupu czyli od momentu wysłania przelewu.

 

3.2.7 Kupiłem skok – do kiedy muszę go zarezerwować?
W ciągu roku musisz taki skok wykorzystać. Nie znaczy to, ze od razu po kupnie musisz zarezerwować termin ale musisz wziąć pod uwagę, że nasz obiekt jest bardzo popularnym miejscem i rezerwacje są sukcesywnie zapełniane. Lepiej nie czekać do ostatniej chwili na rezerwację tylko zrobić to maksymalnie do 10 miesiąca ważności voucheru. Pamiętaj, że skok musi odbyć się w dacie nie przekraczającej ważność vouchera – czyli zarówno rezerwacja jak i skok nie może przekraczać terminu roku od daty przelewu/daty na voucherze.

 

3.2.8 Mam inną datę ważności a na voucherze a inną na przelewie, która więc się liczy?
Zawsze jest rok od daty przelewu więc wówczas bierzemy pod uwagę datę z potwierdzenia przelewu.

 

3.2.9 Wypełniam formularz rezerwacyjny, co mam wpisać w pole „KUPON”?
Jeśli jedynym dokumentem, który posiadasz jest potwierdzenie przelewu wówczas pole KUPON pozostawiasz puste. Załączasz tylko plik graficzny z potwierdzeniem przelewu. Jeśli kupiłeś skok u jednego z naszych partnerów, robiłeś przelew przez DotPay lub posługujesz się voucherem na skok wydanym przez nas wówczas w pole KUPON wpisujesz zamiennie: nr transakcji DotPay, numer rezerwacyjny z vouchera naszego partnera lub numer/kod weryfikacyjny umieszczony na voucherze.

 

3.2.10 Co znaczą dane kolory w grafiku z rezerwacjami?
Wszystkie kolory i znaki używane w grafiku są wyjaśnione w legendzie po lewej stronie w zakładce z terminami:
Szare pole – tego dnia nie skaczemy.
Żółte pole – skaczemy! Są jeszcze terminy!
Żółte ale wyblakłe – skaczemy ale brak już wolnych miejsc.
Żółte ale z piorunkiem – terminy odwołane przez pogodę.

 

3.2.11 Kiedy mogę się dowiadywać czy skoki w danym dniu się odbędą?
100% decyzję czy skoki w danym dniu się odbędą podajemy dzień wcześniej między godziną 19:00 a 20:00. Nie warto dzwonić dwa dni wcześniej czy nawet przed 19:00 gdyż dopiero najważniejsza decyzja zapada właśnie po godzinie 19:00.

 

3.2.12 Czy w przypadku odwołania skoków  ze względu na pogodę terminy skoków są przekładane?
Nie, terminy są odwoływane. Skoczek we własnym zakresie rezerwuje sobie następny/kolejny termin z dostępnego grafiku bezpośrednio przez naszą stronę.

 

3.2.13 Jeśli termin zostanie odwołany z przyczyn niezależnych – jak się o tym dowiem?
Jeśli termin skoków musi zostać odwołany wysyłamy aż trzy informację: pierwsza jest widoczna na stronie w zakładce rezerwacje – w dniu, w którym miały odbyć się skoki jest ikonka „pioruna” – to znaczy, że dzień został odwołany. Drugim powiadomieniem jest wiadomość mejlowa, którą otrzyma każdy kto podał poprawny adres email podczas rezerwowania terminu skoku. Trzecią wiadomością, którą przekazujemy są smsy od adresata DreamJump na Wasze numery telefonów komórkowych, które podaliście przy rezerwacji terminu. Jedyne czego nie robimy to nie dzwonimy do każdego z osobna i nie powiadamiamy telefonicznie(poza oczywiście smsami) o odwołanym dniu.

 

3.2.14 Czy jeśli odwołacie dzień i dostanę taką informację jest szansa, że ten dzień będzie jeszcze skoczny?
Jeśli dostaniesz informację o odwołanym dniu to jest to informacja ostateczna i definitywna – nie zmieniamy decyzji odwołania.

 

3.2.15 Chcę skoczyć ale nie widzę, że tego dnia nie ma już miejsc – da się mnie gdzieś wcisnąć?
Niestety – jeśli w grafiku nie ma wolnych miejsc to znaczy, ze jest on wypchany po brzegi, nie ma możliwości dopisania osoby nadprogramowej.

 

3.2.16 Czy terminy w grafiku czasem się zwalniają?
Tak, każdy ma przywilej zrobić jedną darmową rezygnację z zarezerwowanego terminu – wówczas gdy zostajemy o tym poinformowani to zwalniamy miejsce w rezerwacji – jest ono od razu gotowe do kolejnej rezerwacji.

 

3.2.17 Bardzo chciałbym skoczyć w jednym konkretnym dniu – ale nie ma już wolnych miejsc – czy możecie mnie powiadomić kiedy w tym dniu zwolni się jakieś miejsce?
Niestety nie robimy powiadomień indywidualnych. Trzeba odwiedzać naszą stronę i obserwować czy zwolnią się rezerwację.

 

3.2.18 Kiedy skoki mogą być odwołane?
Skoki mogą być odwołane jeśli:
-wiejący wiatr będzie wiał z siłą powyżej 40 km/h
-nastąpi nagłe załamanie pogody
-będzie niekorzystny kierunek wiatru(w przypadku obiektu Dream Tower)
-z innych powodów niezależnych od organizatora

 

3.2.19 Mój skok został odwołany – co teraz?
W takich sytuacjach klient może wybrać inny, dowolny i dostępny termin z naszego grafiku. Z powodu niezależnych odwołań klient nie może żądać zwrotu kosztów za skok – skok nie kupuje się na jeden konkretny termin tylko w ciągu roku od daty ważności należy ten skok wykorzystać.

 

3.2.20 Zarezerwowałem skok ale nie stawiłem się w dniu jego wykonania – nie powiadomiłem też obsługi o tym, że mnie nie będzie, co teraz?
Nie stawienie się w dniu rezerwacji i brak kontaktu ze strony klienta równa się z utratą ważności skoku – skok w takiej sytuacji przepada. Można jednak dokonać opłaty za niewykorzystaną rezerwację i ponownie zarezerwować termin. Opłata za niewykorzystaną rezerwację nie wydłuża nam daty ważności skoku a umożliwia ponowną jego rezerwację w okresie trwania jego ważności. W zależności od obiektu opłata za niewykorzystaną rezerwację wynosi –  w przypadku Dream Tower 50 zł, w przypadku Stadionu Wrocław – 20 zł.

 

3.2.21 Do kiedy mogę zrezygnować z terminu skoku nie ponosząc przy tym konsekwencji finansowych?
Zrezygnować z zarezerwowanej daty skoku bez podania przyczyny można bez konsekwencji jednorazowo nawet do 24 godzin przed wykonanym skokiem. Koniecznie trzeba nas o tym powiadomić drogą elektroniczną(nie telefonicznie), wysyłając mejla na adres kontakt@dreamjump.pl i podając następujące dane:
-w tytule wiadomości „REZYGNACJA”
W treści wiadomości wpisując:
-imię i nazwisko skoczka;
-nazwę obiektu(Wrocław czy Głogów);
-datę i godzinę skoku.

 

3.2.22 Czy mogę zarezerwować termin i zapłacić za skok na miejscu?
Niestety nie, zarezerwować termin można tylko i wyłącznie na podstawie ważnego biletu na skok, biletem jest voucher, potwierdzenie przelewu lub transakcji DotPay.

 

3.2.23 Chcę zarezerwować skok na 3 osoby – mam jedno potwierdzenie przelewu – jak mam wypełnić formularz rezerwacyjny?
Terminów rezerwujemy tyle ile będzie skoków – 3 skoki to rezerwujemy trzy terminy załączając jedno i to samo potwierdzenie przelewu

 

3.2.24 Chcę zrobić komuś prezent, czy muszę podawać jego dane?
Tak, przy rezerwacji terminu ZAWSZE podajemy dane osoby skaczącej, nawet jeśli jest to prezent. Jeśli nie pamiętasz wszystkich danych skoczka to koniecznie wpisz jego prawidłowe IMIĘ i NAZWISKO – resztę danych możesz podać do siebie – na miejscu i tak skonfrontujemy i poprawimy dane na podstawie jego dokumentu tożsamości.

 

LIMITY WAGOWE, WIEKOWE, ZDROWOTNE, OBOSTRZENIA

 

3.3.0 Jaki jest limit wagi skoczka?
Dolnego limitu nie ma – górny to 120 kg.

 

3.3.1 Jaki jest limit wieku skoczka?
Dolny limit to 18 lat, skoczek musi być osobą pełnoletnią(w dniu skoku musi mieć ukończony 18nasty rok życia). Osoby niepełnoletnie skoków nie wykonują – nawet za zgodą rodziców. Skoczek, który przekracza 60 rok życia musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do skoków w systemie Dream Jump.

 

3.3.2 Jestem po operacji na kręgosłup(lub innej), mam problemy zdrowotne czy mogę wykonać skok?
Nasi pracownicy nie są lekarzami i nie mogą oceniać stanu zdrowia skoczka – każdy skoczek deklaruje swój ogólnie dobry stan zdrowia własnoręcznym podpisem. W razie jakichkolwiek wątpliwości na temat własnego stanu zdrowia należy skontaktować się z lekarzem.

 

3.3.3 Czy są dopuszczalne skoki „po jednym piwku”.
Absolutnie, kategorycznie NIE. Skoków nie wolno wykonywać po alkoholu, niezależnie czy było to małe piwko z rana czy duże piwko dzień wcześniej – jeśli obsługa lub instruktor wyczują alkohol od skoczka to natychmiast jego skok w danym dniu jest odwołany. Skoczek wówczas płaci opłatę za niewykorzystaną rezerwację(tak jak by się w ogóle tego dnia nie pojawił w dacie wyznaczonego skoku).

 

3.3.4 Jeśli instruktor twierdzi, że jestem pod wpływem alkoholu a nie jestem – jak to mogę udowodnić?
Pomijając już zasadę „Instruktor ma zawsze rację” udowodnienie swojej trzeźwości leży po stronie skoczka. Skoczek musi zaopatrzyć się w alkotest i wykonać taki test przy obsłudze Dream Jump.

 

VOUCHERY / PRZELEWY / WPŁATY / ZWROTY

 

3.4.1 jak wyglada voucher

3.4.2 jak zalatwic voucher

3.4.3 Czy jeśli mam voucher muszę pokazać potwierdzenie przelewu?
Nie, voucher jest formą prezentową biletu a jak wiemy na prezentach ceny się nie umieszcza :) Na voucherze znajdują się cztery najważniejsze dane takie jak nazwa obiektu, imię i nazwisko skoczka, data ważności oraz kod weryfikacyjny. Te wszystkie informacje wystarczą do zarezerwowania terminu skoku na naszej stronie.

 

3.4.4 Jeśli mam voucher a nie mam potwierdzenia przelewu jak mogę zarezerwować skok?
Wypełniając formularz rezerwacyjny na naszej stronie w pole „Nr kuponu” wpisujesz KOD umieszczony na voucherze a w polu „Załącznik potwierdzenia przelewu” załączasz zdjęcie w formacie JPG lub PDF swojego vouchera.

 

3.4.5 Voucher jest prezentem dla innej osoby – czy można na voucherze umieścić dedykację?
Niestety nie. Vouchery są tak zaprojektowane aby zawierały najważniejsze informacje, niestety nie ma tam przeznaczonego miejsca na dodatkowy tekst.

 

3.4.6 Chce kupić skok na Dream Tower i na Stadionie – czy mogę wykonać jeden przelew?
Niestety nie – są to dwa różne obiekty do skoków, każdy z nich ma swój numer konta – należy więc wykonać dwa różne przelewy.

 

3.4.7 Kupiłem skok ale okazał się to nietrafiony prezent – czy i kiedy mogę dokonać zwrotu?
Zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dokonania transakcji/przelewu. Skok podlega 100% zwrotowi pod warunkiem, że został zakupiony bezpośrednio w naszej firmie. Jeśli skok został zakupiony u pośrednika(np. DotPay) to podczas zwrotu zostanie potrącona adekwatna prowizja. Jeśli skok był kupowany u jednego z naszych partnerów sprzedaży grupowej wówczas zwrotu można dokonać tylko i wyłącznie u partnera gdzie taki skok się nabyło.

 

3.4.8 Kupiłem pakiet skoków (dwa lub trzy) ale chciałbym dokonać zwrotu opłaty za jeden z tych skoków, czy jest to możliwe?
Niestety nie. Skoki sprzedawane w pakietach mają ceny promocyjne – znacznie obniżone od ceny rynkowej takiego skoku. Niedopuszczalnym jest zakup pakietu i próba zwrotu za część tego pakietu. Taka opłata zwracana jest jedynie w całości ale w terminie nie dłuższym niż do 14 dni od jego zakupu.

 

3.4.9 Kupiłem skok u państwa partnera ale kończy się jego ważność – jak mogę przedłużyć skok?
Ważność skoku można przedłużyć u nas jeśli skok też był kupiony na naszej stronie(Dreamjump.pl) lub wpłata nastąpiła bezpośrednio na konto nasze lub przez płatości DotPay. Jeśli skok zakupiony był u naszego partnera sprzedaży grupowej to w sprawie przedłużenia trzeba kontaktować się bezpośrednio z pośrednikiem u którego taki skok się nabyło. Skoki przedłuża się odpłatnie na kolejny rok – w zależności od obiektu – przedłużenie na kolejny rok na Dream Tower kosztuje 100 zł a na Stadion Wrocław 30 zł.

 

3.4.10 Minęła mi data ważności skoku – nie zdążyłem go wykorzystać a jest już po terminie – czy znajdzie się jakieś rozwiązanie?
Oczywiście, staramy się iść klientowi „na rękę” i nieodbyty skok, którego data ważności już minęła można też przedłużyć po terminie. Jednak przedłużenie o kolejny rok nastąpi nie z datą wykonania przelewu a  z datą upłynięcia ważności terminu skoku. Przy rezerwacji terminu załączamy pierwotne potwierdzenie za skok a będąc już u nas na obiekcie przekazujemy pracownikowi dwa potwierdzenia:
-potwierdzenie opłaty za skok i potwierdzenie opłaty za jego przedłużenie.

 

3.4.11 Czy jest możliwość wysłania vouchera pocztą lub odbioru osobistego?
Nie ma takiej konieczności – vouchery, które przygotowujemy są voucherami elektronicznymi – czyli takimi, które przesyłamy drogą mejlową.

 

3.4.12 Kupiłem u Państwa na stronie skok, wykonałem przelew i do dzisiejszego dnia nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu – co dalej?
Biletem na skok jest potwierdzenie wykonanego za skok przelewu – piszemy o tym w kilku miejscach na naszej stronie. Po zakupie skoku nic więcej nie wysyła się „automatycznie”. Jeśli życzą sobie Państwo potwierdzenie – wystarczy wydrukować je ze swojego banku w formie PDF lub JPG gdyż do tego mają Państwo dostęp. Natomiast jeśli mamy przygotować voucher prezentowy dla innej osoby – trzeba nas o tym powiadomić, bowiem osoba obdarowana w większości przypadków różni się od osoby, która taki przelew wykonuje – stąd po samym wykonaniu przelewu nie zawsze jesteśmy się w stanie domyślić kto ma być na voucherze. Stąd po wykonaniu przelewu trzeba wysłać do nas email na adres kontakt@dreamjump.pl – w tytule wiadomości musi mieścić się nazwa obiektu oraz imię i nazwisko skoczka „DREAMTOWER JAN KOWALSKI” a w załączniku potwierdzenie przelewu – dopiero na tej podstawie jesteśmy w stanie odesłać elektroniczny voucher. Jeśli voucher kupiony był w promocji gdzie wysyłaliśmy je pocztą na adres korespondencyjny – w treści wiadomości podajemy kompletny adres do wysyłki z imieniem i nazwiskiem, adresem, kodem pocztowym i miejscowością.

 

KOSZULKI DREAM JUMP

3.6.1 Gdzie mogę zakupić koszulkę Dream Jump?
Nasze koszulki można nabyć bezpośrednio na naszych obiektach w dniach skocznych lub zamówić wysyłkowo. Dostępne rozmiary – Damskie S, M, L oraz Męskie M, L, XL. Jeśli interesuje Cię konkretny wzór – zapytaj. Do sprzedaży wysyłkowej należy doliczyć opłatę 7,5 za przygotowanie i wysyłkę koszulki pocztą.

 

ZNIŻKI STAŁE I OKRESOWE

3.6.2 Gdzie na stronie znajdę dostępne zniżki?
Wszystkie aktualne zniżki dostępne są na stronie „Kup Teraz”.

 

3.6.3 Jakie są zniżki dla osób które oddają krew i posiadają legitymacje honorowego krwiodawcy?
Na obu naszych obiektach doceniamy Honorowych Krwiodawców jednak warunki w poszczególnych miastach się różnią:
a) we Wrocławiu cena jest stała i zawsze wynosi 60zł niezależnie od ceny, którą aktualnie mamy na stronie.
b) w Głogowie cena to -30% od ceny, którą aktualnie mamy na stronie ale pod warunkiem iż przy oddawaniu krwi przyszły skoczek zrobi zdjęcie w naszej koszulce i wyśle je do nas na kontakt@dreamjump.pl wraz z potwierdzeniem wykonania przelewu na kwotę o 30% niższą.

 

3.6.4 Kto może skorzystać z promocji zniżki dla HDK?
Promocja przeznaczona jest dla Honorowych Dawców Krwi, którzy w ciągu ostatniego roku oddali swoją krew i posiadają o tym zaświadczenie w książeczce HDK. Wiadomo, że skok można wykorzystać rok od daty zakupu – ale promocję dla HDK liczymy od oddania krwi do momentu wykupienia skoku(w tym czasie obowiązuje promocja na zakup ze zniżką – natomiast po wykupieniu skoku jest oczywiście standardowo rok na wykorzystanie skoku). W trakcie wizyty u nas w dniu skoku trzeba mieć przy sobie trzy dokumenty:
-potwierdzenie przelewu za skok
-legitymację HDK  lub inne zaświadczenie iż w ciągu ostetniego roku oddało się krew
-oraz oczywiście dowód osobisty lub inny dokument tożsamości.

 

3.6.5 Czy nie będąc HDK mogę wykupić skok takiej osobie?
Tak ale są pewne zależności.
a) osoba nie będąca honorowym dawcą może kupić skok honorowemu dawcy jeśli ten spełnia punkt 3.6.4 (czyli w ciągu ost. roku oddał honorowo krew).
b) działa to tylko w jedną stronę – Honorowy Dawca Krwi nie może wykupić takiego skoku dla osoby, która krwi nie oddała gdyż ta nie spełnia regulaminu promocji.
c) jeśli ma to być prezent i mamy przygotować voucher to bezwzględnym dokumentem przy tworzeniu vouchera jest skan legitymacji HDK skoczka. Bywały przypadki gdzie ktoś kupił skok w promocji – chciał go na voucher ale nie mógł udowodnić, że on lub osoba obdarowana jest HDK.