Zwroty i reklamacje.

 

Na zakupione skoki dajemy 14 dni możliwości zwrotu. Po wykonaniu skoku nigdy nie spotykamy się z opiniami typu „żałuję, że skoczyłem” – są to zawsze pozytywne opinie i emocje ale aby móc cieszyć się taką opinią to najpierw trzeba taki skok wykonać.

 

Zdarza się, że skoki są prezentami-niespodziankami i często obdarowana osoba nie ma pojęcia na co się tak naprawdę pisze 😉 I taki lęk przed nieznanym całkowicie ją paraliżuje i sprawia, że do takiego skoku nawet nie spróbuje podejść.

 

W takim wypadku oczywiście przysługuje zwrot kosztów za skok. Są jednak warunki, które trzeba spełnić abyśmy mogli taki zwrot wykonać.

 

1. Podstawą zwrotu opłaty za skok jest poprawnie przygotowany e-mail, który został wysłany do nas na adres kontakt@dreamjump.pl – informacje o zwrocie pisane przez facebooka lub na inne adresy email nie będą rozpatrywane.

 

2. Drugą najważniejszą rzeczą jest wysłanie do nas takiej informacji maksymalnie do 14 dni od daty zakupu.

 

3. Okres 14 dni liczymy zawsze od daty wysłania a nie zaksięgowania przelewu.

 

4. E-mail powinien zawierać:
potwierdzenie przelewu za skok jako dowód wpłaty,
numer konta bankowego na który mamy przelać zwrot,
pełne dane właściciela/odbiorcy przelewu.

 

5. Opłata zostaje zwrócona w całości jeśli skok kupiony został wykonując bezpośredni przelew na nasze konto i wydany voucher elektroniczny.

 

6. W przypadku kiedy opłata za skok została wykonana przez serwis DotPay – zostanie potrącona prowizja w wysokości 2% kwoty skoku i o tyle zostanie pomniejszony przelew zwrotny.

 

7. W przypadku kiedy w ciągu 14 dni wysłaliśmy już voucher kartonikowy na adres korespondencyjny zostanie potrącona opłata pocztowa za wysyłkę vouchera oraz opłata za jego przygotowanie(wysyłka 5,5 zł, przygotowanie vouchera 7 zł).

 

8. Po upływie 14 dni od wykonania przelewu zwrotów nie przyjmujemy.

 

9. Skok, którego nie można już zwrócić można przebookować na inną osobę lub odsprzedać osobie trzeciej.
zwroty